Vitara

DIZAJN

Vitara ima vlastiti stil koji ujedinjuje tradicionalan izgled Suzuki SUV vozila s razigranim modernističkim elementima. Svaki detalj Vitare zrači dinamikom, naglašavajući aktivni životni stil njezinih vozača. Bogata ponuda boja i dizajna omogućuje vam da kombinirajući detalje vanjštine i unutrašnjosti izrazite vlastitu osobnost i kreirate automobil kakav ste oduvijek željeli.

TEHNIKA

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALL GRIPP 4WD tehnologije, čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati s lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje.

SIGURNOST

Vitara je opremljena najnaprednijom sigurnosnom opremu za predviđanje i izbjegavanje neposredne opasnosti. Budite uvjereni, Suzukijeva vrhunska tehnologija pomoći će vam kad je najviše trebate, u situacijama koje se mjere stotim djelićima sekunde.

GALERIJA

Novi 4.2” LCD zaslon u boji

Novi izgled sata

Nova sjedala

7” zaslon osjetljiv na dodir

LED prednja svjetla

LED dnevna svjetla za vožnju i svjetla za maglu

Suzuki tradicionalni SUV motivi

Veliki prostor za prtljagu

Panoramski krov

Automatski klima uređaj

Naslonjač za ruku

Novi 1.0 BOOSTERJET

Turbo motor s izravnim ubrizgavanjem stvara zakretni moment u usporedbi s  prirodnim ubriygavanjem 1,8-litrenog motora. Sustav izravnog ubrizgavanja pridonosi i manjoj potrošnji goriva i snižavanju temperature unutar cilindara motora. Nadalje, turbopunjač, koji snosi komprimirani zrak u cilindre, stvara visok okretni moment motora čak i iz niskotemperaturnog raspona, što ga čini pogodnim za širok spektar vožnje, od urbane i sportske vožnje do off-road vožnje.

NOVI 1.4 BOOSTERJET

Novi, kompaktniji 1.4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem poboljšava snažno vožnju Vitare. Intercooled turbo punjač snabdijeva zrak pod tlakom u cilindre i omogućava motoru maksimalno povećanje zakretnog momenta u malom rasponu okretaja motora čak i pri 2500 okr / min. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost goriva optimiziranjem kontrole količine, vremena i tlaka ubrizgavanog goriva u izravnom ubrizgavanju goriva. Osim toga, kratki usisni usisni razvodnik i ispušni razvodnik integriran s glavom cilindra omogućuju lagani, kompaktni dizajn motora i brže ubrzanje.

ALLGRIP – Sport način rada

Sport način rada aktivno koristi 4WD pogon za postizanje vrhunskih performansi pri oštrim zavojima i na vijugavim cestama. Mijenja svojstva ubrzanja okretnog momenta kako bi se postigla bolja reakcija motora, a kod vozila s automatskim mjenjačem duže održava visoke okretaje rada motora. Kombinacija svih ovih funkcija omogućava sportsku vožnju i odgađa intervenciju ESP programa uzimajući u obzir namjeru vozača da vozi na sportski način.

ALLGRIP – Snow način rada

Snow način rada pruža optimalnu konfiguraciju na kliskim površinama kao što su snijeg, led i blato. Na temelju rada papučice i upravljačkih komandi, Snow način rada predviđa klizanje prije nego se ono dogodi te dodjeljuje okretni moment stražnjim kotačima kako bi se zajamčilo izvanredno prijanjanje. Nadalje, ESP se uključuje ranije kako bi pomogao pri stabilizaciji vozila na podlogama s niskim trenjem. Zahvaljujući pouzdanosti u kliskim uvjetima uz stabilnost i izvanrednu kontrolu, Snow način rada dopušta vam da se opustite i uživate u vožnji.

ALLGRIP – Lock način rada

Lock način rada omogućuje konstantan prijenos okretnog momenta i na stražnje i na prednje kotače, kako bi svi “vukli” podjednakom silom. Ako se vozilo zaglavi, ESP i ostale komande se optimiziraju za izvlačenje iz dubokog snijega i blata. Na kotačima koji proklizavaju aktivirat će se kočnica, osiguravajući prijenos okretnog momenta na kotače koji imaju dobar kontakt s podlogom (kočnica preuzima ulogu diferencijala s ograničenim proklizavanjem). Pri brzinama iznad 60km/h Lock način rada automatski prelazi u Snow način rada.

ALLGRIP – Auto način rada

Auto način rada u normalnim uvjetima zadržava vozilo u 2WD pogonu. Međutim, kada detektira proklizavanje kotača, automatski se prebacuje na 4WD pogon. Daje prednost ekonomičnosti potrošnje goriva prebacivanjem na 4WD pogon samo onda kada je to nužno. Auto način rada pruža dodatnu sigurnost pri naglim promjenama vremena, poput pljuska.

SVJETLOSNO UPOZORENJE U SLUČAJU NAGLOG KOČENJA (GL + MODELI S ALLGRIP POGONOM I GLX)

Svjetlosno upozorenje u slučaju naglog kočenja pali se kad se naglo aktiviraju kočnice za vrijeme vožnje pri brzini većoj od 55 km/h. U tim situacijama automatski se pale brzo bljeskajuća svjetla koja vozila koja se nalaze iza upozoravaju o opasnosti.

PRILAGODLJIVI TEMPOMAT KONTROLIRAN POMOĆU RADARA (ACC) (GL + MODELI S ALLGRIP POGONOM I GLX)

Radar milimetarskim valovima mjeri razmak između vašeg i vozila ispred vas. Kako bi zadržao veći, srednji ili manji razmak između vozila (što proizvoljno određuje vozač), sustav automatski ubrzava ili koči vozilo te na taj način pojačava osjećaj sigurnosti.

Sustav automatskog kočenja s dvije kamere (DCBS)

Dvije kamere prepoznaju vozila, pješake i linije na cesti, poput ljudskih očiju. Na temelju različitih informacija koje sustav dobije iz ovih kamera, on pomaže pri izbjegavanju ili ublažavanju sudara i oštećenja putem upozorenja vozaču ili čak i automatskog kočenja.
1. Upozorenje
2. Automatsko lagano kočenje
3. Pomoć pri kočenju
4. Automatsko kočenje

Sviđa Vam se Vitara? kontaktirajte nas